15.07.2011

Sweet Home...




Będzie mało słów i dużo ptaków
Nad tym dniem co się nigdy nie zdarzy
Nad tym dniem co mi spływa po twarzy
Jak niepomyślana myśl

Będzie mało słów i duzo szczęścia
A wszytsko sprawą mych snów i mych życzeń
Taki świat spod dziecinnych nożyczek
Z bibułki śmieszny świat
 ref: Jeszcze wytne kogutka kogutka
By mi wesoło piał skoro świt
I ogródek a koło ogródka
Złoty słonecznik będzie kwitł / x2

 To nie trudna rzecz
To takie proste
Każde dziecko to potrafi
Będzie domek jak na fotografii
I uśmiech też do fotografii


To nie trudna rzecz
To takie proste
Trzeba się tylko o to postarać
Wziąć nożyczki papier i zaraz
Wyciąć własne sny

ref: Jeszcze wytnę... / x2

ref.. / x2

34 komentarze:

K-aha pisze...

:)

madziula pisze...

uwielbiam tu bywać :)

Danka M. pisze...

nie wiem co napisać .....

a zdjęcia cudowne!

anabell pisze...

Piękne i w całości i w detalach.
Miłego,;)

wildrose pisze...

Slowa i zdjecia - czysta poezja :))
jestem pod wrazeniem :)

- pozdrawiam :)

MariaPar pisze...

Jest pięknie.
Pozdrawiam

ika pisze...

Przesympatyczna piosenka i piękne zdjęcia na początek dnia :) dziękuję!

PATI pisze...

Śliczne zdiĘcia.Dziekuje za odwiedziny i wbrew temu ci piszesz tez posiadam kompelksy i chwile slabosci..::))

Pieknie u Ciebie na blogu i zawsze chetnie tu zagladam aby czytac Twoje refleksje i zdrowe podejcie to zycia.
Pozdrawiam serdecznie.

el pisze...

fantastyczne wzory tworzą te pączki!

jaga pisze...

Piękne malarskie zdjęcia

Anonymous pisze...

Twe zdjecia zawsze robia na mnie wrazenie ale te sa szczegolnie piekne i dramatyczne. Masz wspaniale oko, talent a takze....aparat. Milego weekendu - Serpentyna

Beata pisze...

nie umiem robić TAKICH zdjęc kwiatów:) pieknie

becia-b pisze...

Można się tylko zachwycac,zachwycac,zachycac.....
Uściski.

Iva pisze...

Pięknie na zdjęciach:)

iw pisze...

Może i mało słów, ale za to zdjęcia przecudne! Zapatrzyłam się i będę wracać :)))
Pozdrowienia i miłej niedzieli!

Nela pisze...

Nie mogę odsłuchać melodii, bo mam zepsute głośniki, ale tekst jakoś na czasie, przemówił do mnie. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)

Grażyna ♥ pisze...

Przejeżdżałam drogami, gdzie słoneczniki kłaniały nam się do stóp - umilały godziny jazdy... były przecudowne i tak strasznie podobne do Twoich.

marinik pisze...

CUUUUDOOOOO !!!!!!

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Ależ fantastyczne zdjęcia! Dziękuję Ci serdecznie za chwilę wytchnienia.
Serdeczności

ivon777 pisze...

co za post... piękna książka się pisze , a ilustracje...bajeczne...

Pchełka pisze...

nie znałam Cię z tej strony ..miłe to..

Kankanka pisze...

Takie detale na tych fotkach..... zachwyt!

Azalia pisze...

Cudne fotki słoneczników. Kocham te kwiaty. Świetne ujęcia, pełen artyzm. Gratulacje.
Pozdrawiam milusio

Aploch pisze...

Cudne zdjęcia. Słoneczniki są jednymi z moich ulubionych!

Di pisze...

...a ja ,jak ten kogucik pieję z zachwytu :D kurka też może piać :D :D
po swojemu :D ko ko kod kodak... o tak ! :D :D

Mru ♥ pisze...

cudne zdjęcia... lubię słoneczniki (:

Jakub Ruszniak pisze...

Piękne słoneczniki, pozdrawiam serdecznie! :)

Nettika pisze...

Harmonia w rozkwicie :) pozdrawiam gorąco

La vie est belle i ja tez pisze...

...zostaje tylko zatrzymac sie i podziwiac!
Serdecznosci
Judyta

Stardust pisze...

Zapraszam do mnie po odbior niespodzianki:))

Kadarka pisze...

Cudne fotki. Piosenka jak z mojego wiecznie wakacyjnego dzieciństwa :).

Rozyna pisze...

Jak to takie proste to i ja spróbuję, wytnę swój sen, ten z domkiem i płotkiem kolorowym, za którym słoneczniki do słońca główki obracają. A za domkiem łąka zielona i ja na tej łące leże i w obłoki spoglądam. I jeszcze nie chcę się obudzić, jeszcze czekam na biedronkę, która na ręce mi się usadowi ... A potem się obudzę i ...
To nie trudna rzecz
To takie proste
Trzeba się tylko o to postarać
Wziąć nożyczki papier i zaraz
Wyciąć własne sny
Dziękuję. :)))

Balbina pisze...

ależ piękne zdjęca

Meg pisze...

Przepiękne fotografie, nawet napiszę więcej...uczta dla oka!

Pozdrawiam serdecznie:)