17.12.2011

Chwila....



Tak sobie właśnie przeglądałam fotki żeby coś tu wkleić bo już dawno nic nie pisałam
i zatrzymałam się na tych ławkach, tak mi sie jakoś one skojarzyly z relaksem i wolna chwilą i zaraz zastanowowiło mnie czym własciwie jest dla mnie chwila


jako że niespokojna ze mnie dusza, doszłam do wniosku że tak naprawdę nie potrafię tej " chwili " wykorzstać, wczoraj usłyszałam takie zdanie że rebeliańci nie potrafią usiedzieć spokojnie, muszą działać, muszą się cały czas czymś zajmować a ponieważ właśnie wczoraj byłam na imprezie zakładowej, wspólna kolacja z okazji świąt, zaraz posypały się pytania w moją stronę czy ja potrafię siedzieć i nic nie robić, musiało być to chyba widoczne ;) bo wszyscy siedzieli i gadali wrzucająć w siebie kolejną porcję jedzenia a ja jak durna latałam pomiedzy stołami i krzesłami, usiłując "ustrzelić" wszystkich aparatem fotograficznym.Wynikiem wczorajszego "polowania" jest moja dzisiejsza fustracja, jak zobaczyłam na monitorze swoją "zdobycz"


i chyba taki włśanie rebeliant jestem, zarówno w życiu jak i w działaniu,
wywrotowieć który zawsze postępuje inaczej niż inni ;) myślą, słowem i uczynkiem ;) ;) ;)


będąc na spacerze, który oczwiście jest zaplanowany jak będzie wyglądał, nie potrafie usiąść sobie ot tak na ławce żeby się zrelaksować, zapomnieć na chwilę, nasycić oko pięknem, poobserwować innych albo chociażby wziąć książkę do ręki lub gazetę i najnormalniej w świecie usiąść.
Po prostu nie potrafię, nie żebym nie próbowała a i owszem, ale zaraz wchodzi mi do głowy myśl że właśnie kiedy tak sobie siedzę bezczynnie gdzieś tam ucieka mi kolejna piękna chwila której nie zobaczę, która mnie ominie.


lecę łykając okiem chwile których nie można i tak zatrzymać,
pożeram w takiej ilości piękne momenty których nie jestem w stanie czasami strawić,
te momenty rozsadzają mi wnętrze z takim bólem że chce mi się wyć, nie potrafię się nasycić chwilą, bo ta chwila za chwilę będzie inna a mnie tam nie będzie

33 komentarze:

Meg pisze...

Fantastyczne fotografie!

Pozdrawiam serdecznie:)

Ps...pokazuj się w blogowym świecie częściej, przyzwyczaiłam się do Ciebie wpadać, aby oczy pięknem fotografii nasycić i wciąż mi mało i mało... :)

Anonimowy pisze...

Kochana, spoczywajac na laweczce i obserwujac cokolwiek sie dookola widzi, tez jest zajeciem a nadewszystko CHWILA - kiedy to syci sie oko, wdycha zapachy, slyszy spiew ptakow...Nie uwazam tego za zmarnowany czas - przeciwnie, robi sie umyslowi i wszystkim zmyslom przysluge. Jak zawsze potrafilas znalezc nietypowy temat i upiekszyc go cudnymi zdjeciami. Z pozdrowieniami - Serpentyna

Aurora pisze...

Ha, ja też dziś o podobnej tematyce, więc trochę się już nad tym pozastanawiałam. Hm... wiem jedno - warto czekać :) i być cierpliwym. U mnie z tym kiepsko. Mam lekkie i dość nietypowe ADHD... ukryte ;-P

Ale podobno ludzie genialni non stop coś robią! :D

becia-b pisze...

Oj,ciężko jest bezczynne siedzieć tak nic nie robić ... nie umiem tak.
Piękne fotki .
Uściski

AGATKA pisze...

Leje - wieje- psia pogoda,
słonka nie ma - WIELKA SZKODA.
Mimo tego ślę promyki -
nie zapomnę dziś o nikim.

super fotografie są

Stardust pisze...

Mialam bardzo podobnie kiedys:) Teraz wiem, ze zawsze jest cos co mi ucieka, zawsze cos czego nie zdaze zobaczyc, wiec ciagle sie ucze, zeby sie skupic na tym co akurat jest. Juz mi to idzie co raz lepiej, ale ciagle sie ucze jak wykorzystac chwile, ktora wlasnie trwa tu i teraz.

Di pisze...

życie jest chwilą :D smutne foty :(

Grażyna ♥ pisze...

“Korzystaj z każdej chwili, zerwij różę kiedy jest ta chwila, ponieważ – tak trudno to powiedzieć - każdy z nas, żyjący w tym pokoju, pewnego dnia przestanie oddychać, umrze i stanie się zimnym!”
(John Keating)

Anna Kowalska pisze...

Hmmmmm no coz, mysle, ze nienasycona i zachlanna na zycie jestes.
I to, ze nie potrafisz chwil wykorzystac tak jak potem Ci sie wydaje, ze powinnas, to chyba zmora naszych czasow, ze wciaz za czyms biegamy, nie mogac dogonic...

serdecznie pozdrawiam!

Kadarka pisze...

Myślałam, że na końcu będą fotki z zakładowej imprezy :). Właśnie, a tu ochrona danych osobowych, ludzie tyłem, w cieniu, oddaleni... Piękne, ciepłe zdjęcia. A za oknem hula i pada... deszcz.

Rozyna pisze...

Każdy z nas zna słowa zawarte w popularnej piosence, że w życiu najpiękniejsze są tylko chwile. Jedni z nas mogą doliczyć się tych chwil tysiące, inni tylko kilka. Różne są te nasze piękne chwile, dla nas na pewno ważne skoro pamiętamy je przez całe życie.
Ale więcej mamy chwil straconych, bezmyślnie strwonionych i jakby je wszystkie policzyć, posklejać to wyszło by z tego kawałek naszego życia. Chyba warto wykorzystywać każdą chwilę na coś ważnego, dobrego, na coś co zostanie w naszej pamięci na zawsze. Szkoda, że nie zawsze się to nam udaje i tyle chwil idzie na zmarnowanie ...
Miło Cię pozdrawiam. :)))

jadwiga pisze...

Serdeczności, a fotografie cudne
j

Nettika pisze...

Piękne fotografie , które są świadectwem zatrzymanych , cennych chwil ... Pozdrawiam gorąco i magicznych Świąt Ci życzę niekoniecznie polegających na nieustannym siedzeniu :)))

La vie est belle i ja tez pisze...

Posiedzialabym na takiej laweczce...
i pogapila na ten cudny swiat!
Serdecznosci
Judith

Anonimowy pisze...

Pełnych spokoju i radości Świąt Bożego Narodzenia,
dobrego wypoczynku w rodzinnym gronie
oraz optymizmu, energii i nadziei na lepszą przyszłość
Życzy Rafał

http://zawszelkacene.blog.interia.pl/

Dorota pisze...

Jak zwykle cudne zdjecia! Ławeczki to specjalność mojego P.

Spokojnych świat zyczę!

vena7 pisze...

Zdrowych i spokojnych Świąt życzę..Monika

vojtek pisze...

Hej!
Ja też jestem człowiekiem czynu:)
Postęp budują LUDZIE NIEZADOWOLENI.
Zadowoleni niczego jeszcze dobrego nie wymyślili. Bo po co jak są zadowoleni? :)
Ale dziś to jest Boże Narodzenie. Rewolucji wyjątkowo nie róbmy.
BĄDŹ ZDROWA, zmieniaj świat!
A w Nowym Roku 2012 idź znowu nowym krokiem:)
Tego Ci życzy Vojtek

Lewym.OK pisze...

DZIEKUJE WAM WSZYSTKIM ZA SWIATECZNE ZYCZENIA I WAM ROWNIEZ WESOLUTKICH SWIAT

Danka M. pisze...

Chwile, wspomnienia ... coraz częściej wspomnienia wracają ...
"Wspomnienia ogrzewają człowieka od środka. Ale jednocześnie siekają go gwałtownie na kawałki." — Haruki Murakami
A zdjęcia piękne bo piękne chwile na nich ,,zatrzymane,,:)

Zdrowych, Spokojnych pełnych Ciepła i Miłości Świąt Ci życzę:)

Beata pisze...

Bardzo ciekawe zdjęcia...

Anna Kowalska pisze...

Swiatecznie pozdrawiam :)

Kankanka pisze...

Taka ławka to krótka poczekalnia-przeczekalnia.
To ważne, by smakować chwile.

Tak pięknie pokazałaś temat, taka tu poezja i myśl. Nad każdym słowem można się zastanowić. Dziękuję!

Składam Ci w okresie Bożego Narodzenia życzenia spełnienia marzeń!

Dorota pisze...

Wszystkiego dobrego na nadchodzacy Nowy Rok!!

pozdrawiam cieplutko

Mamsan pisze...

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku...! i moze jednak warto usiasc, choc tylko na chwile ... :-)

Pozdrawiam serdecznie i zycze wszystkiego dobrego w Nowym mam nadzieje szczesliwym Roku 2012...! M

AGATKA pisze...

Wiatr goni chmury po niebie,
Bawi się czuprynami drzew,
Zasłania słońcu ziemię
I spuszcza na nią deszcz.
Płaczą chmury bez końca
Rzęsiście roniąc łzy,
A my tęsknimy do słońca
Czekając na ciepłe dni

creative_asik pisze...

W tym roku zima licha, więc zdjęć zimowych brakuje, ale te z ławeczką urocze... Właśnie sobie uświadomiłam jak bardzo mi brakuje spacerów... z aparatem w ręku :) pozdrowienia

W drodze... pisze...

Muszę Ci podziękować, że odnalazłaś mój blog, bo dzięki temu ja odkryłam Twój i tak wiele świetnych fotografii :) Dziękuję :)

La vie est belle i ja tez pisze...

A moze cos napiszesz i dodasz Twoje piekne zdjecia.... nie daj sie prosic!
Serdecznosci
Judith

Lewym.OK pisze...

LA VIE EST......
hahha bardzo chetnie tylko jak umowie sie na randke z czasem, moze w nastepny weekend bedzie dla mnie laskawy ;) ;) ;)

vojtek pisze...

Hej!
Ja w domu usiedzieć też nie mogę. Tak mam od urodzenia. Ale teraz muszę bo mam zapalenie oskrzeli i 10 dni zwolnienia.
Piękne fotki i trochę nostalgiczne. Udowadniają, wyższość lata nad zimą:)
Pozdrawiam i zapraszam
Vojtek

laura pisze...

Wiesz, nie lubie slodzic, ale na temat twoich zdjec musze sie wypowiedziec. Te zdjecia z lawkami, a szczegolnie z siedzacym starszym panem, sa rewelacyjne. ja jakos nie potrafie uchwycic w kadrze takich, prozaicznych elementow. Na zywo nie wydaja mi sie takie interesujace, a na zdjeciach robia niesamowite wrazenie. U mnie jest zupelnie odwrotnie. Probuje sfotografowac jakis widok,ktory na zywo zapiera dech w piersiach, a potem ogladam zdjecie i...przekonuje sie, ze nie oddaje swojego piekna :(
Fotograf ze mnie kiepski, aparat sluzy mi jedynie do upamietnienia cudownie spedzonych chwil w pieknych miejscach :)
pozdrawiam

Lewym.OK pisze...

chyba jednak nic ci madrego nie powiem bo troche w tym prawdy ze pewne rzeczy w naturze trzeba zobaczyc inaczej, brzydota ktora na zdjeciu moze byc piekna i odwrotnie, wiec fotografuj wszystko co sie da i z roznych perspektyyw :) :) :)