24.12.2010

Bieżnik.....



Pierwsza myśl, niewielki obrus na ławę ale niestety nie miałam wystarczającej ilości kordonka, dlatego postanowiłam robić tak długo aż do zupelnego go wyrobienia, więc zupełnie nie wiedziałam jakiego wymiaru będzie, ot po prostu mały eksperyment :)


 Chociaż wygląda tu na zdjęciu jak kolor biały to zupelnie biały nie jest, powiedzmy raczej biały przybrudzony, osobiście podobają mi się kolory z " babcinej szafy " czyli z lekka pożółkłe

 Nie mam ławy i zupełnie nie wiem jakiego wymiaru one są, moj bieżnik ma 43x69 ale jak się okazało na niewielkim stole też prezentuje się całkim dobrze

 To tyle co udało mi się wprodukować w tym roku, przyszły rok chciałabym rozpocząć tą
" nieszczęsną " koronką klockową na która ciągle brakuje mi czasu, może w końcu mi się uda.
I to będzie również mój ostatni wpis w tym roku, odpoczywajcie, świętujcie i wkraczajcie w 
Nowy Rok twórczo i z humorem :) :)

51 komentarzy:

as_mimosa pisze...

Bieżnik zachwycający!
Zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

Stardust pisze...

Sliczny!!! Wszystkiego najlepszego i najpiekniejszego!!!

Apuni pisze...

Bieżnik super! Na koronkę klockową sama mam ochotę ale nie da się wszystkiego robić, a szkoda.
Zyczę Ci pięknych świąt i wszystkiego, co dobre w przyszłym roku.

Zeruya pisze...

Wszystkiego DObrego.
Spełniających się marzeń, Uśmiechu, Miłości, Czułości ...
:)

Anonymous pisze...

Sama sobie zrobilas mikolajowy prezent i jakiz piekny! Zyczylabym sobie takiego. I Tobie najlepsze zyczenia sklada Serpentyna.

Kankanka pisze...

Bieżnik jest ekstra klasa! Piękny!

A Tobie życzę radości, miłości i samych dobrych dni!!!!!

K-aha pisze...

Cudny!
Zdrowia, miłości, spokoju, radości ...:)))

Dorota pisze...

Bieżnik piekny, cudny i niewiemco jeszcze dodać, może to że sama na takie choruję :)
Spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia zyczę

pozdrawiam

shufla pisze...

Bieżnik - rewelacja! Podobno wkraczają znów do łask? Zwłaszcza na dużych stołach właśnie. Kiedyś też bawiłam się w takie cuda, ostatnio włóczka czeka i czeka i nawet za drutki się nie łapię, ale zaczęłam ... kiedyś:))) Po N.R. obiecałam sobie power na kanapie:D Jadziu, jak najlepszego Roku, po prostu takiego, jakiego byś sama chciała. Teraz dzielę się z Tobą wirtualnie opłatkiem.

creative_asik pisze...

Ciepła, spokoju duszy, poczucia spełnienia i sensu ;) Wesołych !

Pchełka pisze...

Zdolna jesteś!!!!!!!!!!!!
Przepiękny bieżnik..ja uwielbiam i czekam na Twoje "klocki"..Wszystkiego Dobrego! A.

Mamsan pisze...

Przepiekny ten bieznik...! a Tobie rowniez zycze duzo wszystkiego naj, naj... M

W drodze... pisze...

Przepiękny, cudny, jak dla mnie nierzeczywisty :) Wesołych, najwspanialszych świąt :)

2owieczki pisze...

Jest śliczny.
Zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia.

anabell pisze...

Pierwszorzędnie Ci wyszedł.Elementy spore i pracochłonne, 36 dużych, 24 małych, sporo roboty.Ale jest efektowny, bardzo ładny.Wiesz, a ja najbardziej lubię robić serwety lub obrusy właśnie z elementów.To z lenistwa, bo po zrobieniu 3 elementu resztę robię już na pamięć.
Życzę Ci, by ten nadchodzący rok spełnił Twoje oczekiwania i przyniósł dużo radosnych chwil.

Kasia pisze...

ojej...ale cacko...
Zdrowych i Pogodnych Świąt Tobie życzę....

Antonina pisze...

Spokojnych, szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia.

Terra pisze...

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i spełnienia marzeń w Nowym 2011 Roku!

becia-b pisze...

Bieżnik rewelacja !!!!
Zdrowych,pogodnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia i wszystkiego co najlepsze w Nowym 2011 Roku :)

wildrose pisze...

I mnie sie bardzo podoba Twoje dzielo! Nie mam ani talentu do robotek ani cierpliwosci, ale bardzo lubie takie cacuszka, ktore dekoruja mi dom :)

Zdrowych i spokojnych Swiat :)

Lucyna pisze...

Piękny bieżnik! Wesołych Świąt!

Dorota pisze...

Radosnych, rodzinnych Swiąt i wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twoich Bliskich!

Danka M. pisze...

Radosnych, rodzinnych Świąt i wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich bliskich!
Tobie również życzę w całym przyszłym roku poczucia humoru i weny twórczej:)
Postaram się w nowy rok wejść z humorem bo z moja twórczość ostatnio trochę kuleje:)

Pięknie się Twój bieżnik prezentuje ...
Lubię takie eksperymenty ... dla mnie to jest radość tworzenia (bez stresu czy nici zabraknie, czy wyjdzie tak jak na zdjęciu, czy się będzie podobać ... itd.)

@nne pisze...

all the best to you! love, @nne

KonKata pisze...

rodzinnych,pełnych szczęścia i radości Świąt
wspaniały bieżnik

Biała Korona pisze...

Bieżnik cudo! Wesołych Świąt życzę!!

abbra pisze...

Przepiękny bieżnik ! Podziwiam Twoje zdolności !

Wesołych Świąt !!! :)

Jolanna pisze...

Istne cacko !!! Piękny jest !!!
Wszystkiego dobrego na ten świąteczny czas, a w Nowym Roku więcej czasu na przyjemności :)
Ciepło pozdrawiam.

kaprysia pisze...

Wszystkiego dobrego Blogu na te chwile świąt, które jeszcze przed nami i na cały Nowy Rok.

Florentyna pisze...

Piękny jest Twój bieżnik!
Radosnych chwil dalszego świętowania życzę Tobie i Twoim bliskim:-)

reni pisze...

cudnie wygląda...pozdrawiam

Di pisze...

beznadziejny bieżnik :/ :D dla mnie do zrobienia :D
nie mam pojęcia, jak takie fikuśnie i symetryczne dzieła zrobić...nie mam cierpliwości ,.....no nie mam :(
wszystkiego dobrego :0

chalupczok pisze...

Dziękujemy w tym roku.
24-ty grudnia to zawsze wigilia. Wigilia. Dzień dla mnie i najbliższych najważniejszy w roku. Skoro najważniejszy, to i uważam na słowa które padają w tym dniu. Klimat, który się tworzy wokół siebie. W dniu tym szczególnym...
Powodzenia zatem bloguniedzielny w przyszłym roku.
Powodzenia.
:)

Kasia pisze...

Piękny bieznik. podziwiam. Wnętrza też niczego sobie...

Morgana pisze...

Witaj.
Blogu- pomyślnego Nowego Roku, pełnego dobroci, miłości i ciepełka :)
Pozdrawiam gorąco :)

Azalia pisze...

Co tu dużo pisać? Jest śliczny. Rozmiar nieważny. Pasuje do stołu i już. Zyczę spełnienia marzeń i duuuużo zdrowia i tej klockowej robótki. Uściski

bean pisze...

Bieżnik jest cudowny!
Poświątecznie życzę wszystkiego najlepszego i wspaniałego 2011 roku :)))

aga pisze...

Piękna serwetka.Pełniejszy wzór,a zarazem taki delikatny.Super.

raeszka pisze...

Cudny bieżnik :).

Eksperyment jak najbardziej udany :).

lilka pisze...

No na bank się powtórzę - jest cudowny!!! Bieżnik rzecz jasna :-)
Elegancka i stylowa klasyka.

shufla pisze...

Podziwiam te Twoje robótki, Jadziu. One pięknie zdobią mieszkanie. Kiedyś się przy takich robótkach odprężałam, a jaka dumna byłam z gotowych! Teraz ślepia psuję przy kompie, jakiś tam foto- programach albo jaka książka mnie wciągnie.

Kadarka pisze...

Strasznie klimatyczne są takie obrusiki ręcznie wydziergane (przez jakąś babcię?).
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

aagaa pisze...

Cudny!!
Szczęśliwego Nowego Roku zyczę!
Pozdrawiam

Dorota pisze...

Wszystkiego najlepszego na Nowy 2011 Rok! Dużo zdrowia i szczęscia Drogi blogu Niedzielny :)

pozdawiam cieplutko

gosiulaart pisze...

Wspaniałego Nowego Roku,szczęścia na każdy dzień ,weny literacko-twórczej i spełnienia marzeń:))

Bea S. pisze...

Bieżnik prześliczy!!!

Wszystkiego co nejlepsze i najpiekniejsze w Nowym roku!!

MariaPar pisze...

Niech Nowy spełni oczekiwania, nie zawiedzie i niech będzie miły we wspomnieniach.
Niech się szczęści !

MalgosiaW pisze...

Bieżnik cudo, zachwycił mnie... GRATULUJE... Pozdrawiam :)

Louisette pisze...

Shoëne blog , fotos, lienbe Grüss aus Belgie

retriever pisze...

Very lovely, greeting from Belgium

akyrema pisze...

Pięknie to zrobione . Masz kochanie talent.